نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4859
-
الف
+

«مهدی سلوکی» یکی از ارکان اصلی «ستایش3»/شرایط مهیا باشد، فصل چهارم را هم می سازیم

بازیگران و عوامل سریال «ستایش» در نشست خبری این سریال به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش آی فیلم2،  نشست خبری سریال «ستایش» با حضور برخی عوامل این مجموعه تلویزیونی پیش از چاشت امروز (۱۲ عقرب) در مرکز همایش‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نشست تهیه‌کننده (آرمان زرین‌کوب)، کارگردان (سعید سلطانی) و شماری از بازیگران این سریال از جمله «داریوش ارجمند»، «مهدی میامی»، «قربان نجفی» و «امید علیمردانی» حضور داشتند.

«سعید سلطانی» با اشاره به تماس های مردمی و رضایت بینندگان از سریال ستایش گفت: بیشتر مخاطبان به دنبال فصل چهارم ستایش بودند و این برای ما جذاب بود و خستگی از تن ما درآمد.

کارگردان سریال «ستایش» در مورد نقش «مهدی سلوکی» بازیگر نقش «محمد» گفت: برخلاف انتقادها نسبت به نقش منفعل آقای سلوکی، وی بیشترین تاثیر را در این فصل بر روی حشمت فردوس داشت و به نظر من محمد یکی از ارکان اصلی این فصل بود.

نشست خبری ستایش

وی در مورد انتخاب تیتراژ پایانی این سریال افزود: ما از 2 آوازخوان جوان و خوب و یک متن خوب و اصیل در تیتراژ پایانی استفاده کردیم و همین موضوع باعث جذب و درگیر شدن مخاطب شد و به نظرم کار درست را انجام دادیم.

سلطانی در مورد نهادینه شدن خشونت در سریال های تلویزیون گفت: در کنار هر سیاهی باید یک سفیدی هم وجود داشته باشد و در سریال تلویزیونی در کنار خشونت ها، گذشت و خوبی را هم نشان دادیم و ضمن نشان دادن افراد بد، بدون جانبداری از آنها، بخشش را نشان دادیم.

وی افزود: ما هم با تیره نمایی مخالف هستیم و منتقد آن هستیم اما ستایش را از این موضوع مبرا بدانید. ما در مجموعه ای مانند ستایش اجازه نمایش صحنه های اکشن نداریم تا احساسات طیف وسیعی از مخاطبان جریحه دار نشود.

داریوش ارجمند هم در این نشست با تاکید براینکه من کارم را انجام دادم و دیگر کاری با کسی ندارم، گفت: حشمت شخصیت پیچیده ای دارد. کسی که می خواهد حشمت را تحلیل کند باید از قسمت اول ستایش شخصیت فردوس را ببیند و بشناسد. حشمت جایی بزرگ شده است که نمی پذیرد ستایش را با پسرش در اتاق باغبان ببیند و مشکلش با ستایش از همانجا شروع می شود.

«آرمان زرین کوب» درباره دلیل وقفه زیاد بین نشر فصل دوم و سوم این سریال گفت: دلیل اصلی این وقفه چیزی نبود جز تمام نشدن متن. سعید مطلبی باید متن را به دست ما می رساند تا شروع به ساختش می کردیم.

نشست خبری ستایش

وی همچنین در خصوص ساخت فصل ۴ سریال گفت: اگر همه چیز مناسب باشد فصل ۴ را هم خواهیم ساخت.

«داریوش ارجمند» در نقش حشمت فردوس ، «نرگس محمدی» در نقش ستایش نادری، «مهدی سلوکی» در نقش محمد فردوس، «سیما تیرانداز» در نقش انیس صفایی، «فریبا نادری» در نقش پری سیما صفایی، «قربان نجفی» در نقش صفایی برادر انیس و پدر پری سیما و  «امیرمحمد زند» در نقش داماد ستایش در فصل سوم سریال این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «ستایش1»

دانلود سریال «ستایش2»

واکنش کاربران به گریم «ستایش» / چرا «نرگس محمدی» روز به روز جوان تر می شود؟!

تصاویری قدیمی از کرکتر «حشمت فردوش» سریال «ستایش»

داریوش ارجمند: «ستایش 3» بیش از فصل های پیشین مورد استقبال قرار می گیرد/ مردم افغانستان هم وطنان من هستند

ناگفته های «شهرام پوراسد» از نقش آفرینی در سریال «ستایش3»

فریبا نادری: افغانستانی ها و تاجیکستانی ها حتما «ستایش 3» را ببینند/امیدوارم این توفیق نصیبم شود به کشورهای فارسی زبان سفر کنم

ب م

نظر شما
ارسال نظر